اداره مالیات، معافیتهای مالیاتی استارتاپهای حوزه صنایع دستی را اعمال نمیکند
رابطه استارتاپها با یک ارگان، سازمان توسعه صادرات و یا اتاق بازرگانی تاثیر بهسزایی در رشد آنها دارد.
رابطه استارتاپها با یک ارگان، سازمان توسعه صادرات و یا اتاق بازرگانی تاثیر بهسزایی در رشد آنها دارد.
مدیرعامل فروشگاه شادزی، به ظرفیت شبکههای اجتماعی در تبلیغات و بازاریابی دهان به دهان اشاره کرد.
مدیر مجموعه بوستان نور، اصلیترین مشکل نمایشگاههای کشور را زمانبندی نامناسب و تبلیغ ضعیف بیان کرده است.
مدیرعامل انتشارات بهنشر آستان قدس رضوی، هدف مجموعه خود را ایجاد تناسب بین برطرف نمودن نیاز مخاطب و گردش مالی عنوان کرد.
مدیر شرکت تولیدی فاخر جامه به عدم حمایت و پیگیری دولت از کسب و کارهای حوزه صنایع فرهنگی اشاره کرد.
اولین مرحله کارگاه آموزشی “توسعه فروش عرضهکنندگان محصولات فرهنگی” به منظور بررسی چالشها و معضلات توسعه فروش عرضه محصولات فرهنگی در تاریخ پنجشنبه پانزدهم دیماه، با حضور استادان و متخصصان این حوزه در خانه خلاق برگزار شد.
عرضه کنندگان و فروشگاه های صنایع فرهنگی بستر پیاده سازی بخش قابل توجهی از مولفه های فرهنگی کشور هستند و انتقال فرهنگ و دانش از طریق آنان در جامعه استمرار می یابد، بدیهی است این صنف با ارائه محصولات فکری و فرهنگی در حال تزریق تعقل، فرهنگ و هنر به جامعه است و اثر بخشی زیادی بر هویت و سبک زندگی مردم دارد و این در حالی است که این صنف در کشور مورد توجه جدی قرار نگرفته است، انجمن عرضه کنندگان محصولات فرهنگی در سال 1395 با جمعی از عرضه کنندگان دغدغمند در این حوزه تشکیل شد و در سال 1399 توانست بعنوان اولین انجمن صنفی عرضه کنندگان محصولات فرهنگی در کشور در اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی مجوز فعالیت دریافت نماید و اکنون انجمن صف با ایجاد شبکه ای منسجم از فروشگاه های صنایع فرهنگی چند منظوره سراسر کشور توانسته است، با وحدت و مشارکت اعضای خود برخی از مشکلات این صنف را شناسایی و مرتفع کند.
تمامی حقوق این سایت برای انجمن صف محفوظ می باشد.