با اهدای اسباب بازی نو و دست دوم سالم به کودکان کم برخوردار شادی ببخشید

اسباب بازی یکی از مهمترین عوامل سبک ساز و تاثیر گذار در شخصیت  و هویت کودکان و نوجوانان است، کودکان با اسباب بازی مهارت های لازم برای زندگی آینده را کسب می کنند همچنین به رشد و تربیت آنان کمک می کند و دنیای پر نشاط و پر امید را برای آنان ترسیم می کند، علاوه بر آن اسباب بازی یکی از محصولات هفتگانه ای است که در فروشگاه های چند منظوره صنایع فرهنگی عرضه می شود.

 با مراجعه به فروشگاه های چند منظوره صنایع فرهنگی که پوستر معرفی آنان در انتهای صفحه آمده مراجعه کنید و اسباب بازی های خود را اهدا کنید.

 

  1. کارت های تخفیف 15% برای خرید از فروشگاه ها

(اعتبار کارت: از اول فروردین تا آخر اردیبهشت ماه 1401)

 

  1. قرعه کشی:

10 نفر اول: بن کارت های 500 هزار تومانی جهت خرید از فروشگاه ها

50 نفر دوم: بن کارت های 100 هزار تومانی جهت خرید از فروشگاه ها

بین فروشگاه هایی که عضو پویش می شوند قرعه کشی انجام می شود و به 3 فروشگاه به قید قرعه جوایز نقدی 500 هزار تومانی تعلق می گیرد.

فروشگاه های صنایع فرهنگی چند منظوره فروشگاه هایی هستند که محصولات فرهنگی متنوع ارائه می دهند که این محصولات 7 دسته ی کتاب، نوشت افزار، اسباب بازی، چند رسانه ای، پوشاک ایرانی، تغذیه سالم و محصولات هنری تزئینی را شامل می شود اگر شما هم حداقل 3 دسته از این 7 دسته را در فروشگاه خود ارائه می دهید می توانید به پویش ملحق شوید. فرم عضویت را در سایت پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

از اول فروردین ماه تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ می توانید از کارت های تخفیف استفاده کنید.

کسانی که در طول پویش خرید بالای ۲۵۰ هزار تومان از فروشگاه های صنایع فرهنگی داشته باشند در قرعه کشی که زمان آن ۳۱ اردیبهشت ماه است شرکت داده می‌شوند.

با ارسال عکس از فرزندتان که در حال اهدای اسباب بازی به فروشگاه است می توانید در مسابقه شرکت کنید و به بهترین عکس جایزه تعلق می‌گیرد.

بله شما با ارسال عکس از کسانی که اسباب بازی اهدا می کنند و فضای فروشگاه که به اسباب بازی ها اختصاص داده شده است می توانید در مسابقه شرکت کنید و به برترین عکس جایزه تعلق می‌گیرد.

به نفر اول از مردم خیر بن کارت ۵۰۰ هزار تومانی خرید از فروشگاه های عضو پویش تعلق می گیرد.

به نفر اول از فروشگاه های عضو پویش، یکسال عضویت رایگان در انجمن صف